Tuesday, November 2, 2010

tingtong@_@

ari ni tersangatlah tingtong sebab semalam tak tido...nggak bisa tdo dong..dua kali si kuyen tu sedar aku plak tak tido2 ag..heran die haha..pas subuh baru boley tdo.kejut piah bangun solat subuh and aku tdo..syyhh aku cuti la haha...tdo tdo tdo then bangun lam pukul 11 gtu la..awal la kire tuh teheee...mandi pastu ngadap bf aku jap then sambung tdo balik..bagus bukan anak dara nih??hahaha..ape aku kesah..da ngantok..tdo je la...bangun pukul 6 mandi dan makan...ngadap bf ag sikalang..haha...exam??lek lu!!!!!




2 comments:

Amir Izzat said...

ha,kantoi bgn lewat..hish..xjadi la nak wat bini..ahaks..

alamak! kpd bf kak

"bang..jgn pukul sy..." haha..

ari2 ngdap bf..xrasa jemu ke?haha..

adoi...

alyaa kamil said...

hahaha...bese pas subuh da x tdo..tp mata xley bkak r...so zzzz la!
bf aka lappy la...
xde keje nk ngadap bf ari2..hehehe...LOL
amir,nk header....huhu