Tuesday, December 21, 2010

Cara nak cover MALU


1. Kalau tersepak batu: Jangan terus bangun,sebaliknyer anda baring dan terus berguling-guling cam pejoget rap tu hingga jauh dari perhatian ramai...lepas tu baru bgn bila takde orang nampak..

2. Kalau terjatuh basikal: cepat-cepat naik beskal anda semula dan jatuhla lagi sehingga berkali-kali supaya orang ingat anda saje-saje buat lawak...

3. Kalau terjatuh tangga: terus bersilat seolah-olah anda dirasuk atau sedang berlawan dengan makhluk halus...

4. Kalau terjatuh dalam longkang: pungutlah sampah yang ada sambil marah-marah dengan suara yang kuat, pasti orang menyangka anda seorang yang amat prihatin terhadap kebersihan.. ..

5. Kalau jatuh ketika nak naik bas: jeritlah kuat-kuat.."oi! apa tolak-tolak ni?" walaupun tiada orang di blakang anda....

6. Kalau terjatuh di dpn bus stop: terus buat-buat pengsan sehingga ada orang membantu anda..kalo takde..baring terus sampai malam dan takde orang lagi kat bus stop tu...haa...ni lah masa sesuai untuk bangun semula....

7. Kalau jatuh tergelincir kat lantai licin: tarik la kawan (atau sesiapa yang ada kat sebelah anda)untuk jatuh bersama-sama supaya tak lah anda sorang je yang dapat malu...ye tak?....

~ Dari Mr Google



4 comments:

E.d.Y said...

hehe..terbaik la

alyaaboolat said...

hehe amalkan yer...

E.d.Y said...

sori..dah hantar details ke?still xdpt..hantar balik plz....lambat terpaksa kasi org lain

E.d.Y said...

anda pemenang GA Terbang Jauh2...saya masih belum terima details anda...anda ada masa sehingga 2.30pm untuk menghantar details seperti diminta dalam entry pengumuman pemenang...lambat hadiah terpaksa diberi pada org lain..tq