Thursday, October 28, 2010

macam macam lah kau!

Assalamualaikum..korang korang! penah korang ada kawan yang lebih kurang macam bangang tak reti bahasa urdu sikit tapi tak banyak la..aku percaya sesape yang baca entry aku ni mesti student betol tak??*betol2*haa kan da cakap aku memang bijak bab2 teka meneka ni..aku penah menang tempat pertama dalam pertandingan teka warna ape spender yang dipakai oleh Angelina Jolie.ok jangan caye..


kualiti gambar yang tidak bagos


Bese la kan hidop dengan kawan2 kat uni tanpa parents yang jauh dimata tapi sentiasa dekat dihati banyak yang terpaksa kite langgar walaupom rase telan mati emak luah mati bapak haha idiom yang takde kaitan..ok back to our topic aku nak share la dengan korang2 sume apa yang aku penah alami selama setahun lebih aku hidop kat bumi johor ni..
Macam korang2 jugak aku pom banyak giler3 esemen yang kena siapkan.mostly kena buat dalam grup la kan..so,bila da dalam grup tuh paham2 je la kite akan cooperate dengan orang len yang bermacammacam ragam dan juga habit..ye saya mengaku saya selalu buat keje last minute tapi aku akan pastikan keje tuh akan siap jugak walau dengan berbagai cara dan juga etika. Yeke? Oleh itu,aku memang tak suke la manusia yang boleh membuatkan darah aku naik sehingga thermometer pom x boleh nak measure haha..manusia2 ini adalah seperti membuat keje yang memerlukan orang len untuk mengedit balik keje2 mereka atau dalam bahasa yang mudah buat keje yang ntah pape jer..


mereka ini bakal2 cheegu...

korang rase nak marah tak kalo korang punya la kejor yop kejor due date tapi die dengan selamba blue hyppo nye tido tanpa ad erase nak buat keje..da la esok nak submit..kalo aku kan rase nak babap je bontot die yang tak menggiurkan tuh..geram sangat2 taw!
Aku da malas da nak cooperate dengan orang macam tuh.lantak kau la nak cakap aku ape.ade aku kesah??perlu ke kena marah2 dulu baru nak siapkan keje sedangkan orang lain da siap..da taw tugas sendiri pandai2 la..aku tak suke taw suruh2 orang ni..jangan bagi aku bukak mulut ku yang mungil ni.kalo da terbukak nanti bau durian!!wakakaka




p/s: Oh ye esok aku ada kuiz analytical chem..ala yang macam forensic tuh..doakan aku ye kawan2..
p/s: semalam kite nangis taw..sedih sangat2..tp besh sbb boleh cuci mata huhuhu

No comments: