Friday, October 15, 2010

nasib nasib

sedih rasa hati apabila mengenangkan diri yang mungkin tak dapat balik ke kampung tercinta raya haji nanti waaaaaa jiwa menggelupur untuk pulang tetapi masih ada yang perlu di selesaikan di bumi JOHOR ini..tetapi apakan daya aku terpaksa menelan semua itu.....kesimpulannya beraya kat sini je la jawabnye tak suka tak suka...agak2 nak beraya dengan sape kat sini yek ?sape je yang ada..budak2 sengal pom ramai yang balik..duduk la kau sorang2 kat sini minah..boleh tak kawan2 tolong bayangkan untuk aku macam mane perasaan aku di pagi raya tatkala mendengar takbir raya aaahhhhhhhhhhhhhhh tak dapat aku bayangkan jujur mu bagai sembilu(-_-)sangat2 meruntun jiwa dowh..tengok orang lain pakai baju raya pastu pegi solat raya pastu makan kuih raya pastu pegi beraya pastu dapat duit raya yeayyyyyyyyy!(hanya tolong bersorak untuk korang je la hmmm)
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
entry pendek tanpa gambar aku yang comey2 *cehh poyo jek* adalah kerana line tenet yang telah mengalahkan kelembapan siput vavi dalam penyusurannya..oleh demikian itu maka haruslah saya berundur diri dahulu..jika ada kelapangan yang tidak disengajakan saya akan kembali menaip kata2 yang entah pape ni dan saya yakin bahawa kamu2 juga tidak paham apa yang diperkatakan oleh aku kerana aku juga tidak memahaminya hoho..sangat sadis ayat ini aku rasakan (betol tak ayat aku?)lantak lah!


2 comments:

Simpleblanklife said...

err.....kau comel ke?

angelyaa said...

mesti la..kau jeles kan pa??haha